Spring til hovedindhold

For en tryg hoteloplevelse

Vi elsker vores forskelligheder og ønsker, at fremhæve hotellernes unikke personligheder. Samtidig vil vi gerne sikre, at I gæster får den kvalitet, I forventer. I 75 år har vi været førende i branchen med vores unikke kvalitetsarbejde.

Vi ved, at vores gæster ønsker at blive mødt af en behagelig seng, et godt brusebad og en veltilberedt og frisk morgenmad. Og selvfølgelig akkompagneret af god service og hygiejne. Vi tager dette meget seriøst og har udviklet et kvalitetsprogram med tusindvis af point. Alt sammen for at du som gæst kan føle dig sikker på, at vores hoteller lever op til dine forventninger til kvalitet og service.

Globalt kvalitetsstempel

Best Western Hotels & Resorts kvalitetsprogram fungerer som en garanti for at opretholde og sikre et højt og ensartet niveau af service og kvalitet for alle vores hotelgæster rundt om i verden. Vi har medarbejdere, såkaldte kvalitetssikringsinspektører, som besøger alle vores hoteller hver 11. måned for at støtte dem i deres kvalitets- og servicearbejde.

Din mening er vigtig!

Kvalitetssikringsprogrammet er i konstant forandring for hele tiden at følge trends og nye krav fra vores gæster. Det hjælper samtidig hotellerne til altid at være aktuelle og "up to date". Her kan du hjælpe som gæst! Vi tager din feedback meget seriøst, da både ris og ros giver os en indikation af, hvad vi skal fortsætte med, og hvad vi skal forbedre. Så udfyld meget gerne den undersøgelse, vi sender ud efter dit afsluttede ophold. Tak på forhånd!

Best Western Rewards

Vores prisbelønnede loyalitetsprogram har mange fordele, som du ikke må gå glip af. Det koster ingenting, og du får masser af fordele lige fra starten.

Mere om Rewards